Enkät

Jag har nu börjat skicka ut en enkät inom ramen för mitt projekt. Enkäten riktar sig till alla som läser och/eller skapar samiska webbplatser, digitala medier och miljöer. Jag hoppas få in så många svar som möjligt, för att sedan gå vidare med intervjuer

Jag är intresserad av hur samiskt producerade eller co-producerade hemsidor och sajter används och tas emot. Jag vill gärna ha både brukarens och skaparens perspektiv.

Jag skulle bli väldigt tacksam om du vill svara på enkäten. Du garanteras givetvis anonymitet!

Mer om enkäten samt länken finns här.

Coppélie

Leave a Reply

