Bures boahtin! Välkommen! Welcome!

Välkommen till min blogg! Jag är postdok forskare på HUMlab vid Umeå universitet, och jobbar just nu med ett projekt om samiska kulturella uttrycksformer på nätet

Med den här bloggen vill jag dela med mig av min forskning och diskutera mitt arbete. Här kan du läsa om min pågående forskning.

Welcome to my blog!

I’m a postdoctoral fellow at HUMlab, Umeå university working currently on a project about Sámi expressive culture on the Internet.

I’ve created this blog to present, share and discuss my research project “Challenging Traditions. Digital places for Sami cultural expression”.

One response to “Bures boahtin! Välkommen! Welcome!

Leave a Reply

